5 Haziran 2013 Çarşamba

Yusuf'un Sorulara Cevapları

1. Okul, insanların gidip ve öğrendiği yerdir. Okulda bilgi kazanıp iyi bir insan olmayı öğreniriz.

2. Pek hatırlamıyorum...

3. Kazandırdığı güzel şeyler: Disiplin, ahlak, bilgi.
                                                         
4. İlk önce "special" oluyor, sonra ben "gat"'e gidiyorum (gat=gifted and talented), sonra birinci ders (matematik), öğle yemeği, ikinci ders (ingilizce), ve üçüncü ders bilim. Ondan sonra da eve gidiyoruz.

5. Evet, adaletsiz ve kendine çok güveni olan öğretmenler, onlar bana hep haksız yere kızıyorlar.

6. Adaletli öğretmenler ve Kur'an dersleri...

7. İyi yanları arkadaşlarımıza İslam'ı anlatabiliriz ve örnek olabiliriz. Ve doğrusunu söylemek gerekirse çok kötü yanı yok fakat öğretmenler kendilerine çok güveniyorlar ve adaletsiz karar veriyorlar.

3 yorum:

  1. MERYEM A SARAC8 Haziran 2013 18:06

    ben de herkez nerede kaldi diyordum...

    YanıtlaSil
  2. yazdığn ve dediklerin doğru.!!!

    YanıtlaSil
  3. Yusuf kardeşim, bildiğim kadarıyla Türkiye'desin.. ama oradan çalışmalara katılman çok güzel... Arkadaşlarınız da çok mutlu oluyor sizin katılımlarınızla..

    YanıtlaSil