28 Nisan 2013 Pazar

Selma'nın Peygamber Efendimiz'e Yazdığı Mektup


Sevgili Peygamberim,
Benim adım Selma. Ben 10 yaşındayım. Sizinle ilgili çok şey öğrendik. Hem hocalarımız hem de anne babamız bize Sizin hayatınızı öğretti.
Siz çok önemli bir insansınız. Ben de büyüyünce yabancılara müslümanlığı öğretmek istiyorum. Dinimizi bütün dünya bilsin istiyorum, Sizi bütün dünya bilsin istiyorum. Sizi çok seviyoruz Efendim.
Siz olmasaydınız dünyada belki daha az müslüman olurdu. Ben de bir gün Mekke'ye gidip Kabe'yi görmek istiyorum, eminim herkes oraya gelip görse çok fikirleri değişirdi..
Selma

3 yorum:

  1. MYSTERY PERSON28 Nisan 2013 23:28

    Selma ben de kabe ve umreye gitmek istiyorum, hem de cok fena. Orada hacerul esfet tasini opmek istiyorum!!! insallah sen de gidersin.

    YanıtlaSil
  2. Ben de hiçbir şey bilmiyordum Selma, çok güzel birisi Peygamberimiz

    YanıtlaSil
  3. Selma abla elline sallik cok guzel olmus-AZRA

    YanıtlaSil