2 Temmuz 2013 Salı

Semra ve Selma'dan Haberler...

Sevgili Canlaracan,

Pazartesi akşamı Mislina bizde kaldı ve çok eğlendik.
Mesela biz en korktuğumuz şeylerden bahsettik sonra ben çok korktuğum için dua ettik, ben ağladım. Hocaefendi için de dua ettik.

Sonra resim ve video çektik. Sabah oldu ve yaz okuluna hazırlandık, bügunkü ders iyiydi, Kur'an sayfamı geçtim  ve ezberimi yaptım sonunda. Her gün dersimiz var. Türkçe kitabımdaki ödevimi de yaptım. Bugünkü derste oyun da oynadık ve ben büyük kızlar grubuna geçtim, iki tane kız da bizim grubumuza geçti. Onun arkasından din dersi ve aktivite derslerimizi yaptık. Ramazan için İftarla ilgili çalışma yaptık. 

Yarın bizi çocuklar için çok eğlenceli olan bir yere götürecekler inşaallah. Bu yaz güzel geçiyor Kültür Merkezinde... Semra!..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder