19 Mayıs 2013 Pazar

Kitap Okumak - Ömer Faik'in Kitapla İlgili Sorulara Cevapları, Şiiri, Resmi, Fotoğrafı ve Powerpoint Çalışması

                  


Ömer Faik'in Kitap'la İlgili Resmi


Ömer Faik'in Kitapla İlgili Fotoğrafı
Sorulara Cevaplar:

Kitaplar bize bilgi verir ve çok şey öğretir. Bizi daha akıllı yapabilirler. Kitap okuyanlar okulda çok başarılıdır. Kitap okumayanlar okulda çok kötüdür ve neredeyse hiçbir şey bilmezler.
İnsan her türlü kitabı okumamalıdır. Çünkü bazı kitaplar iyi, bazıları çok kötüdür. Bir kitap seçince çok uzun ya da çok kısa olmamalı. Büyük olursa hemen bitirmek zor olur dayanamayıp başka bir kitaba geçebilirsin. Bir kitabı bitirmeden başka bir kitaba başlamamalıyız. Çünkü o kitapla ilgili dosya beynimizde açık kalır. Kitap çok küçük olursa hemencik biter. Seçtiğimiz kitabın içinde kötü şeyler olmamalı. Kitaplar yaşımıza uygun olmalı.
Bizim evimizde neredeyse istediğimiz zaman kitap okuyabiliriz. Ben sıkıldığımda, yeni kitap aldığımda kitap okuyorum. Bazen de ödevim olunca kitap okuyorum.
Ben bir kitap yazsaydım konusu Peygamberimiz'in (sallallahu aleyhi ve sellem) hayatı olurdu. Adı da "Peygamberimiz'in (sallallahu aleyhi ve sellem) Hayatı".


Kitap - Akrostiş


Korkma, kitaplar en iyi arkadaştır
İstersen oku ve bilgilen
Tatlı tatlı öğren
Allah razı olsun
Paylaşmayı öğretenden

6 yorum:

  1. omer faik cok guzel ve uzun olmus yazin cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  2. Siirindi guzel olmus cok sevdim

    YanıtlaSil
  3. MERYEM A SARAC19 Mayıs 2013 22:06

    powerpointin cok sempatik ve komik omus

    YanıtlaSil
  4. Omerfaik yazini cok beyandim

    YanıtlaSil
  5. Kitap kurdu olmak icin seni takip edecegiz

    YanıtlaSil