20 Mayıs 2013 Pazartesi

Kitap, Hayatta Hiç Bilmediğin Şeyleri Öğretir - Mina'nın Resmi, Fotoğrafı, Şiiri ve Sorulara Cevapları




Mina'nın Kitapla İlgili Resmi

Mina'nın Fotoğrafı
Sorulara Cevaplar

1. Kitap okuyunca beynin gelişiyor. Hayatta hiç öğrenmedin şeyler öğrenebilirsin. Ben matematik kitaplar okuyunca yapabileceğim değişik şeyler öğreniyorum.
2. Kitap okuyan insanlar akıllı olurlar. Okumayan insanlar gününü boşa geçirir ve öğrenebilecek şeyleri öğrenemezler.
3. İnsanlar her türlü kitap okumalı. Okuduğum tüm kitaplar kedilerle ilgili olursa sadece kedilerle ilgili şeyler öğrenirsin.
4. Dikkat edeceğin şey olursa o kitap ve senin aranda. Ben okulumun kütüphanesine gidince sanki bir kitap diyor ki "gel beni al." Enterasan olan kitaplar seçmeye çalışın.
5. Bizim evde kitap için ayrılan bir saat yok. Ben istersem okula gidince ya da yatarken okuyabilirim.
6. Kitap okumayla ilgili güzel sözler biliyorum. Fayda verdiğini hiç unutmuyorum.
7. Ben bir kitap yazsam konusu özel insanlara ilgili olurdu. Kitabımın adı " Fethullah Gülen" olurdu.

Şiir

Kitap oku beynin gelişsin
Hayatın boşa gitmesin
Güzel bir tane oku
Yeni şeyler öğrenmek için

4 yorum:

  1. Maşaallah Mina. Çok güzel çalışmalar bunlar..

    YanıtlaSil
  2. Mina fotaraflarini cok sevdim

    YanıtlaSil
  3. Şiirinin çok güzel Mina. Yazınıda çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Masallah masallah

    YanıtlaSil