28 Nisan 2013 Pazar

Semra'nın Peygamber Efendimiz'e Yazdığı Mektup

Sevgili Peygamberim Efendim,
Sen ne kadar iyi bir insandın. İnsanlar sana neden inanmıyorlar ki, bazı yerlerde hala müslümanların yaşamalarını engelliyorlar. Dünyada çok az müslüman var ve öbürleri de bildikleri gibi hareket ediyorlar.
Ben Seni öyle görmek isterdim ki ama inşaallah cennette görürüm ve orada Senin gül kokunu koklamak isterdim.
Ben de Senin gibi müslümanlık için çalışmak isterdim Sana, bütün ibadetlerimi Seninle yapmak isterdim, Senin elini tutup Senin dualarına amin demek isterdim, Senin o nur yüzünü görmek isterdim.
En çok istediğim şey de, Kabe'ye gitmek Efendim. Sana insanların inanması için ne yaparız biliyorum, Seninle ilgili konuşmak başka ne yapabiliriz ki?
Sen bu dünyayi görseydin çok üzülürdün çünkü insanlar çok merhametsiz ve kötü. Ama ben istiyorum ki hepimiz ibadet edelim ve bu dünyayı müslümanlarla kaplayalım, herkese müslümanlığı gösterelim...
Semra

4 yorum:

  1. MYSTERY PERSON28 Nisan 2013 23:31

    semra insallah hep birlikte butun dunyaya islamiyeti en iyi sekilde temsil edibiliriz!!! bunun icin hepimizin bir birlik olmasi gerekiyor.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekurederim

    YanıtlaSil
  3. Semra, bence de :))

    YanıtlaSil
  4. Meryem abla elline sallik resimin ve mektubun cok guzel olmus

    YanıtlaSil