11 Mart 2013 Pazartesi

İlkbahar.. Çiçeklerin ve Bizim Yeniden Doğuşumuz

Yusuf diyor ki:

İlkbahar beni iyi hissettiriyor. Her yerde kuşlar, çiçekler, güzel kokular ve böcekler... Ben dışarıda küçük kuşları seyretmeyi çok seviyorum. Sincapları seyredip onlara yerde bulduğum fındıkları veriyorum. Bahar Allah'ın (celle celaluhu) ağaçları, çiçekleri dirilttiği zamandır. Sanki bütün dünya baharla birlikte bir uykudan uyanıyor.

Sadece çiçekler, bitkiler değil biz de yeniden doğmuş gibi oluyoruz. İçimiz kıpır kıpır oluyor, dışarıda oynamak ve gezmek istiyoruz. Belki gözümüz o güzellikleri arıyor. Ailemizle birlikte pikniklere gitmek, bu güzelliklerin içinde olmak istiyoruz.

İnsanlar ilkbaharda kendilerini iyi hissederler ve hayatı daha çok severler. İlkbaharda insanların şükretme hissi artar, Allah'ın (celle celaluhu) yarattığı şeyleri sevmenin vaktidir. İlkbahar yaza açılan bir kapıdır.

Sincerely Yusuf Kocaman

2 yorum:

  1. İlkbaharla ilgili yorumlarin gercekten harika Yusuf.Bu konuda kendini daha da gelistirebilirsin.Basarilar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Yusuf Can,
    Sen çok iyi bir yazar olabilirsin; cümlelerin ve kendini ifade edişin çok güzel. Lütfen kendine ve tabii ki bize iyilik yap ve kitap okumaya devam et. Çok okudukça daha güzel yazılar yazacağına ve bir gün çok güzel eserler vereceğine inanıyorum. Yolun açık olsun...

    YanıtlaSil